Indian Summer, Noordoost Amerika en Canada - Reisverslag uit Hendrik-Ido-Ambacht, Nederland van Jacqueline Meijer - WaarBenJij.nu Indian Summer, Noordoost Amerika en Canada - Reisverslag uit Hendrik-Ido-Ambacht, Nederland van Jacqueline Meijer - WaarBenJij.nu

Indian Summer, Noordoost Amerika en Canada

Door: Jacqueline

Blijf op de hoogte en volg Jacqueline

25 September 2016 | Nederland, Hendrik-Ido-Ambacht

Over een paar weken gaan we weer naar Noord Amerika.
We vliegen naar Toronto, verblijven daar 1 nacht en gaan dan een camper ophalen om vervolgens de herfstkleuren van noordoost Amerika te bewonderen. Al jaren heb ik een grote wens voor mijn Noord-Amerika reizen, en dat is elanden zien. Ook voor deze reis zijn de verwachtingen hoog gespannen om Moose te zien.
Andere hoogtepunten voor deze reis zijn Niagara Falls, Acadia National Park en The White Mountains. Ongetwijfeld zullen we nog meer bezienswaardigheden tegenkomen, maar dit zijn de drie pijlers.

Inmiddels is de laatste werkdag geweest en zijn we de voorbereidingen aan het treffen om te vertrekken. Wassen, drogen strijken, koffers inpakken, alle huisdieren uitbesteden en de laatste dingetjes voor thuis regelen.
De eerste camping die we aandoen, in Niagara falls is besproken voor 2 nachten, dus dat staat vast. De verdere route is in grote lijnen uitgezet, maar zeker is wel dat er niet al te veel grote steden in opgenomen zijn.
Alleen op aanraden van bekenden zullen we aan Boston een kort bezoek brengen.

• 27 September 2016 - 16:42

Betty:

Ik verheug me weer zeer op je mooie foto's. Have fun!